Pagina's

zaterdag 12 mei 2012

Mijn favo online webshops

Ik heb een aantal favoriete webshops voor jullie die ik nu op een rijtje ga zetten. Het zijn meestal webshops waar ik al wel eens besteld heb. Zo niet? Dan staat dat ook aangegeven.


Als eerste is de forever21 een favoriete webshop. Hij staat absoluut op nummer 1! De kleding die ze daar verkopen is zeker allemaal budget proof en ook nog een van goeie kwaliteit. Nou wat wil een mens nog meer? Wat ik zo fijn vindt aan de forever21 is dat ze zoveel verschillende kledingstijlen verkopen. Dus er zit eigenlijk voor iedereen wel wat tussen. Er zit helaas geen forever21 in Nederland, maar ik heb gehoord dat er een in Amsterdam komt in de zomer. Ben benieuwd! Ik ben ook twee keer naar een forever21 geweest. De dichtstbijzijnde is voor mij in Antwerpen. Een lekker grote winkel met drie verdiepingen. Echt heaven! Als je boven de 75 euro besteld zijn de verzendkosten gratis. Anders moet je ook iets rond de 5 euro betalen. Omdat de pakketjes sinds kort vanuit Nederland worden verstuurd komen ze heel snel aan. Dus als je doordeweeks besteld heb je ze vaak al in 2 dagen.

Dan een webshop waar ik ook wel eens besteld heb is de urbanoutfitters . Helaas is daar ook geen winkel van in Nederland, maar wel in Antwerpen. Ook weer een nadeel is dat het heel erg duur is bij de urbanoutfitters. Het is wel een bepaalde stijl dus je moet er een beetje van houden. Ik heb er een keer een jurkje besteld voor een kerstfeest bij mij op school. Het jurkje moest helemaal uit de UK komen en was er toch denk ik wel binnen 4 dagen. Erg snel dus. Je moet wel verzendkosten betalen. Ik denk dat dat ook rond de vijf euro ligt.

Dan hebben we natuurlijk de H&M. Ja ik denk dat die webshop wel bij iedereen bekend staat. Het grote nadeel is alleen dat de verzendtijd zo lang duurt! Minimaal een week en dan heb je het pas in huis. Erg jammer, omdat je ook gewoon verzendkosten moet betalen die geloof ik ook rond de vijf euro liggen. De laatste tijd hebben ze ook in de webshop veel dingen die bijvoorbeeld niet in de winkels verkocht worden. Dat is op zich wel leuk! Nou ja voor de rest is het gewoon hetzelfde als de winkel. Kwalitatief goeie kleding voor niet veel geld.

Dan hebben we de wehkamp . Ja de wehkamp is nou niet een webshop waar ik altijd bestel. Eigenlijk bijna nooit, maar in het verleden heb ik het wel eens gedaan. En mijn moeder heeft laats ook een bestelling gedaan. Bij wehkamp kan je eigenlijk heel veel verschillende merken kopen. Bijvoorbeeld ook pieces, veromoda en vila. En dat zijn winkels waar ik toch wel regelmatig naar binnen stap. Het fijne wat ik aan wehkamp vind en eigenlijk ook de rede is dat het tussen dit rijtje staat is de verzendtijd. Als je voor 9 uur 's avonds besteld heb je het gewoon de volgende dag in huis! Dat noem ik nog eens service. Je moet wel verzendkosten betalen.


Dan een webshop waar ik dus nog nooit besteld heb. romwe is een webshop waar ik dus heel vaak op kijk. Ze hebben er ook weer kleding in een bepaalde stijl waar je echt van moet houden. Ze hebben er echt hele leuke dingetjes. Soms wel wat duurdere, maar ze hebben ook wel redelijke prijzen. Ik heb nog nooit iets van romwe besteld dus ik heb ook geen ervaring met verzendkosten/verzentijd etc. Wel staan er op youtube verschillende Nederlandse Shoplogs ook met romwe. Dus daar moet je dan even kijken. I just love there clothes!

Dit waren dan mijn favoriete webshops. Ik vind zelf dat de Primark echt een webshop moet gaan beginnen! Anders moet ik welke keer weer naar Rotterdam wat heen en terug ook weer 10 euro kost. En als je in de Primark bent is het gewoon zo druk! Ik wil misschien donderdag met hemelvaart gaan. Ligt er een beetje aan of ik m'n salaris dan al heb. I hope so! Van welke winkels willen jullie een webshop?

Lots of Love

Geen opmerkingen:

Een reactie posten